Great Ocean Road

27 november 2017 - Great Ocean Road, Australië

Vandaag weer een lange reis voor de boeg.

Onze spullen gepakt, Anita en Ron bedankt voor de gastvrijheid zodat we onze reis weer kunnen voortzetten. We hebben eerst even getankt daarna een soort van saucijzenbroodje gegeten en daarna onze weg vervolgt naar de great ocean road. Great ocean road is een weg die voor een groot gedeelte langs de oceaan gaat. Onderweg hebben we mooie landschappen/ uitzichten gezien., ook kleine leuke dorpjes gepasseerd en toen aangekomen in Kenneth River waar we zijn gestopt en een hele klim naar boven hebben gemaakt op een grindpad om wat koala's te zien. In eerste instantie zagen we nog niet zoveel, later 1 hoog in de boom. Toen we terugliepen zag Thijs iets naar beneden glijden......... verhip het is een koala die op de grond is gaan zitten om te eten en was duidelijk aan het genieten van ons gezelschap. Hierna zijn we nog ergens gestopt om een pie te nuttigen en ook deze waren overheerlijk. Daarna de weg hervat en nog wat apostelen in de zee gezien, waarvan men verwacht dat deze na 20 jaar helemaal verdwenen zijn door de erosie. Toen doorgereden naar de Airbnb In Warrnambool. Toen deed onverwachts ma Flodder open, het accent wat daar uit kwam was niet te verstaan. De kamers zagen er verder wel mooi uit, de bedden lagen niet erg fijn, maar ach het is maar voor 1 nachtje. Een kwartier later kwam haar dochter thuis. Hier kon je gelukkig wel mee communiceren. Ze raden ons een Thais restaurant aan, maar deze was helaas gesloten, we vonden wel een chinees restaurant, dus besloten daar wat te eten. Het was natuurlijk te veel, maar wel erg lekker. Weer na de airbnb gereden en op bed geploft want we waren kapot.