Broken Hill dag 2

5 december 2017 - Broken Hill, Australië

Net voordat we wilde uitchecken, bekeek ik voor de zekerheid even de factuur van het hotel. Tot onze verbazing had ik hier 2 nachten geboekt. Waarschijnlijk vanwege de lange afstand die we morgen voor de boeg hebben. Dus alles maar weer uitgepakt en lekker rustig aangedaan. Door het centrum gewandeld, aangezien nu veel winkels nu wel open waren. Paar films op de kamer gekeken. Al met al een rust dag. S 'avonds heerlijk gegeten bij Demo's dit was wel een heel aparte zaak en het nodigde niet echt uit om daar naar binnen te gaan, maar we deden het toch. We moesten ons bij een receptie aanmelden en kregen een bonnetje van onze aanmelding. We gingen naar binnen en kwamen in een vrij grote eet hal. Ik bestelde een steak en Thijs een Indiase curry.
Bij de bar ging ik daarna wat drinken bestellen. Het bleek allemaal niet duur en de steak nam bijna mijn hele bord in beslag en Thijs had ook een bord vol rijst en curry met papadums. Na het eten, liepen we de gang uit en kwamen we in een behoorlijke gokhal, daar voelde we ons niet echt op ons gemak en zijn maar snel naar buiten gelopen, naar onze hotel kamer en daar nog wat gechilled.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl