Sydney

8 december 2017 - Sydney, Australië

Het is alweer tijd geworden om naar onze laatste eindbestemming te gaan. Weer vroeg op reep, onderweg weer lekker ontbeten. Na een lange rit in de Blue Mountains uitgekomen. Wat een prachtig uitzicht heb je hier en wat kan je ver kijken. Maar wat zijn sommige wegen steil, daar kan ik nog niet echt aan wennen. Toch nog even ergens gestopt om wat te eten en de weg vervolgt naar Sydney. Hier hebben we onze laatste Airbnb bij Thomas. Daar onze spullen gedropt, na even gerust te hebben, besloten we nog even naar een winkel centrum te lopen. Na ong. 20 min. kwamen we in het winkelcentrum aan. Na wat souvenir winkeltjes, kwamen we uiteindelijk bij het Hard Rock Café van Sydney uit. Deze keer niks gekocht, dat is ook de eerste keer dat we beide niet konden slagen. Volgende keer beter. Toen weer terug gewandeld en in de buurt van de Airbnb Indiaas gegeten, dat was weer heerlijk en ook gezellig gekletst met de mensen naast ons in het restaurant. Daarna even met Thomas gekletst en ons bedje opgezocht. Helaas lukt het vanuit hier niet om foto's te uploaden. Dus dat word pas als we weer thuis zijn.