Melbourne

24 november 2017 - Melbourne, Australië

Deze ochtend een heerlijke breaky gehad, met cornflakes, muesli, toast, melk, jus' de orange, Australische kaas, ham, Australische marmelade, honing, Vegemite, thee, koffie. Thijs had een beetje van de Vegemite geproefd maar vond het gezien zijn uitdrukking op zijn gezicht erg smerig.
Na dit uitgebreide ontbijt, onze spullen weer bij elkaar gezocht en rond 10.00 vertrokken op weg naar Melbourne waar we 3 nachten verblijven.
Rond 13.00 waren we aangekomen en belden we per ongeluk bij het verkeerde nummer aan namelijk 22 i.v.m. 12 oeps, gelukkig deed er niemand open.
We werden hartelijk ontvangen door Anita en legde ons uit wat er in de buurt te doen was gaf ons kaarten voor het openbaar vervoer waar we zeker gebruik van gaan maken deze dagen. Maar het allerbelangrijkste ze gaf ons een leuk adresje voor een goede lunch.
Het was wat aan de prijs, maar ach het is vakantie en we zijn hier tenslotte om te genieten. We kregen nog een lekkere Cupcake na die we heerlijk samen hebben op gesmikkeld, toen we vertelde dat we hier waren voor onze honeymoon, werd er super enthousiast gereageerd en hadden we lol met meerdere gasten die binnenkwamen en die ons ook nog wat tips konden geven over wat er in de buurt te doen was. Daarna even naar de supermarkt geweest en teruggelopen naar onze kamer waar we lekker hebben uitgebuikt en uitgerust.

1. Leo:
    25 november 2017
    Wat kan jij leuk vertellen over de dagen die jullie al onderweg zijn. Ik doe het je niet na. Compliment. De foto's zijn verhelderend. Ga zo door.
  2. Elien van de Wouw:
    25 november 2017
    Dank je wel, ik doe mijn best.
  3. Roy Zoons:
    27 november 2017