Sydney dag 3

10 december 2017 - Sydney, Australië

vandaag is het helaas alweer de laatste dag in Australië. Deze morgen in de buurt van onze Airbnb ontbeten en daarna de bus en trein gepakt naar Bondi Beach. Het was al een druk op het strand en wat zijn de golven hier hoog. Wat is het leuk om te zien hoe mensen er overheen surfen. Ook wij zijn natuurlijk even in zee geweest om de sfeer te proeven. Je kan toch niet in Bondi Beach zijn geweest zonder het zeewater te hebben gevoeld. Na Bondi Beach meerdere malen op tv te hebben gezien, was het heel bijzonder om het zo in het echt te ervaren. We zijn niet echt strand mensen, dus toen we eenmaal een beetje waren opgedroogd, hebben we ons omgekleed en zijn we daar gaan shoppen. Toen de bus en trein weer terug gepakt naar onze kamer. Onze koffers uit en weer ingeladen. Even al het zand van ons afgespoeld en weer in de buurt heerlijk gegeten. Ook geprobeerd in te checken voor de vlucht naar Seoul, helaas niet gedaan omdat, we niet naast elkaar kunnen zitten. Hopelijk morgen op de AirPort meer geluk. Thijs heeft de taxi voor morgen vroeg om 5.00 geregeld. Dus nu gaan we nog genieten van onze laatste nacht hier.

1. Leo:
    11 december 2017
    Jeetje, het is alweer bijna voorbij..
    Hier veel sneeuw en gladheid.
    Dat zal wel een enorme overgang geven, ik hoop dat jullie je winterse kleren hebt meegenomen!
    Tot over enkele uren.....
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen!
  2. Karin:
    12 december 2017
    Bondi Beach!
    Geweldig volgens mij om het een keer in het echt te zien allemaal😊👍🏻